poniedziałek, 1 stycznia 2018

Stopień pierwszy



Kiedy Cię ujrzałam, poczułam coś niezwykłego
wspaniałego,
nadzwyczajnego,
niesamowitego,
pełnego ciepła,
temperamentu,
ognia rozpalającego moją duszę,
wznoszącego ponad ogrom błękitnego nieba
czułam się cudownie
jak nigdy dotąd
nigdy nie miałam styczności
z takim uczuciem
myślę, że to jest
MIŁOŚĆ!!!


~~~~HEJA HO~~
W związku z tym, że mamy nowy rok postanowiłam ostro wziąć się do blogowania
Tym razem bohaterem jest Schlieri. Ta historia częściowo zrodziła się na LGP w Wiśle 
Mam nadzieję, że się wam spodoba. 

Czytasz=komentujesz=motywujesz 

6 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać. ☺
    Pozdrawiam kochana i mocno Cię ściskam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaprosiłaś, więc jestem. Może Gregor, to nie jest bohater, o którym czytam najchętniej. Ale zaciekawiłaś mnie tym początkiem. Czekam na ciąg dalszy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny początek, bo zaciekawił :) Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  4. nareszcie coś nowego, skocznego do czytania :)
    czuję, że zostanę tu na dłużej

    OdpowiedzUsuń

Stopień pierwszy

Kiedy Cię ujrzałam, poczułam coś niezwykłego wspaniałego, nadzwyczajnego, niesamowitego, pełnego ciepła, temperamentu, ogni...